شرکت طراحی سایت در شیراز
5/5 - (4 امتیاز)

طراحی سایت در شیراز از مهم ترین و اصلی‌ترین فعالیت های گروه روژان وب می باشد که تا به امروز در این زمینه توانسته‌ است رزومه و کارنامه‌ درخشانی از خود بر جای بگذارد.

اگر در استان فارس یا شهر شیراز دارای یک یا چند کسب و کار هستید و می خواهید آن را به صورت آنلاین گسترش دهید و در زمان کوتاهی پیشرفت کنید ، راه‌ اندازی یک وب ‌سایت حرفه ای قطعا به شما کمک شایانی خواهد کرد.

طراحی انواع وبسایت و فروشگاه اینترنتی با ظاهر و گرافیک چشم نواز ، طراحی ریسپانسیو واکنش گرا در تمامی دستگاه ها از جمله موبایل، همراه با رابط کاربری ایده ­آل و سریع جهت فروش اینترنتی و افزایش میزان سوددهی، مهمترین تخصص مجموعه روژان وب به عنوان شرکت طراحی سایت در شیراز است.

روش­های سنتی فروش، امروزه کارایی زیادی ندارند. پیشرفت تکنولوژی همه فعالیت ­های اقتصادی از جمله خرده فروشی ها و عمده فروشی ها را تحت تاثیر گذاشته است. خدمات تخصصی روژان وب یک راه­حل مناسب برای همگام شدن با این پیشرفت فناوری است. خدمات ما به طور ویژه برای مدیران و صاحبان شرکت ها می تواند مفید واقع شود. به این ترتیب که زمینه معرفی آنها را در حوزه فعالیت مجازی فراهم می­کنیم و در نتیجه میزان فروش خود را به طور قابل توجهی افزایش می دهند.

خدمات طراحی سایت در شیراز

شرکت ها و سایر کسب و کارهای اقتصادی و تجاری می توانند با استفاده از خدمات تخصصی ما، رزومه و سابقه کاری خود را جهت کسب اطمینان و اعتماد مشتری در یک فضای اینترنتی امن ارائه دهند. علاوه بر این، آنها می توانند محصولات و کالاهای تولیدی خود را نیز بدون محدودیت مکانی و زمانی در معرض دید عموم قرار دهند. این یک راه حل فوق العاده عالی برای دیده شدن در بازار جهانی است.

همان طور که می دانید در دنیای امروز ، وب سایت درگاه ارتباطی هر کسب و کاری محسوب می شود و این روز ها حتی رادیو ، تلوزیون ، روزنامه ‌‌و تقریبا همه چیز به دنیای اینترنت وارد شده اند.

یک سایت با طراحی استاندارد و حرفه ای ، می تواند از مغازه ‌ای در بهترین نقطه بازار نیز بهتر عمل کند. هرچه وبسایت اصولی و با کیفیت تری داشته باشید ، می‌توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید و هم زمان با بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو SEO ) قادر خواهید بود افزایش بازدید بیشتری را برای سایت خود فراهم کنید.

داشتن یک وب سایت دیگر کافی نیست! این نکته را مد در نظر داشته باشید که راه اندازی یک وبسایت بدون در نظر گرفتن علم سئو ، در دنیای اینترنت نمی تواند مشکلات شما را برطرف کند.

وب سایت درگاه ارتباطی هر کسب و کاریرقابت در فضای آنلاین شدید است، در نتیجه اگر می خواهید در دنیای اینترنت موفق باشید ، طراحی سایت را به همراه سئو دنبال کنید. تیم روژان وب بعد از طراحی سایت ، شما را در بهینه سازی (سئو)، درج محتوا، پشتیبانی و ارتقا سایت نیز یاری خواهد کرد. به طور حتم، قرارگرفتن سایت فروشگاهی شما در ردیف برترین های گوگل می تواند در جذب مشتری و افزایش فروش، تاثیر زیادی داشته باشد.

تعیین و ارزیابی اهداف بازاریابی به همراه ارتقای رتبه در گوگل و همچنین افزایش قابل توجه ورودی سایت، مهمترین رسالت و از خدمات طراحی سایت شیراز روژان وب است.

 

ویژگی های یک وبسایت خوب چیست؟

با توجه به نیاز بسیار بازار به طراحی سایت ، شرکت های طراحی وب سایت زیادی مشغول به کار هستند. اکثر کارفرمایان برای انتخاب شرکت ممکن است با مشکل مواجه هستند. ویژگی های یک وبسایت خوب را می توانید در نمونه کار های طراحی سایت یک شرکت مشاهده کنید و در صورت رضایت ، پروژه خود را به آن شرکت بسپارید. در ادامه به بررسی ویژگی های یک وبسایت خوب می پردازیم.

 

هاستینگ یا میزبانی خوب

منظور از هاست، پایگاه اطلاعات و داده های وبسایت شما در فضای اینترنت است. سرعت بالا، دسترسی دائم و امنیت مناسب از مهمترین ویژگی های یک هاست خوب محسوب می شوند. چنانچه هاست مورد نظر دارای چنین ویژگی هایی باشد با اطمینان کامل می توان گفت که سایت میزبانی شده بر روی آن، در کوتاه ترین زمان ممکن، مسیر رشد را می­پیماید و در نتایج جستجو گوگل با فرض تأمین بودن ملزومات به وضوح مشاهده خواهد شد.

هاستینگ یا میزبانی خوب وبسایتشرکت ارائه دهنده هاست ، در صورتی که از سرویس شما به صورت قوی پشتیبانی کند ، مشکلات احتمالی به سرعت رفع خواهند شد. داشتن هاستینگ خوب و مناسب ، روی امنیت، آپتایم سایت و سرعت بارگذاری نیز تاثیر بسزایی دارد.

 

دامنه مناسب و مرتبط

موضوع مهم دیگر، دامنه یا Domain است. دامنه همان آدرسی است که شما با وارد کردن آن در مرورگرتان وارد یک وبسایت می شوید. اگر یک دامنه خوب برای سایت خود انتخاب کنید، همیشه در ذهن کاربر باقی خواهید ماند. به جرات می­توان گفت که بحث هماهنگی و ارتباط آدرس با محتوا از مباحث تاثیرگذار در سئو به شمار می ­آید.

نام دامنه می‌تواند نام برند شما باشد و یا الهام گرفته از نوع کسب و کار شما باشد. اما هر نام دامنه‌ای مناسب کسب و کار شما نیست و باید هنگام انتخاب آن اصول و استاندارد رعایت شود.

دامنه مناسب و مرتبط هنگام طراحی سایت در شیرازارتباط نام دامنه با کسب و کار، وجود کلمه کلیدی در نام دامنه، عدم وجود چندگانگی در نوشتار دامنه، کوتاه بودن دامنه ، طول عمر، تاریخچه دامنه و … از جمله مواردی هستند که هنگام انتخاب دامین وبسایت باید مد نظر قرار گیرند.

 

سرعت وبسایت

ممکن است وب سایت ‌های زیادی را مشاهده کرده باشید که زمان زیادی به طول می انجامد تا بارگذاری شوند. این سایت ‌ها به دلیل کندی بارگذاری ممکن است کاربران و مخاطبان زیادی را از دست بدهند. اگرچه دیزاین و گرافیک جذاب سایت شما و همچنین رتبه ای که در گوگل دریافت نموده اید دارای اهمیت زیادی است اما به واقع اگر وبسایت شما از سرعت بالایی برخوردار نباشد، دور از انتظار نخواهد بود که بازدیدکنندگان علاقه خود را برای بازدید از سایت شما از دست بدهند.

سرعت بالا آمدن وبسایتبه عبارت دیگر، اگر هر بازدید کننده ای برای دیدن محتوای سایت شما بیش از حد معطل شود، شما نه تنها بازدید کننده ها را از دست می دهید بلکه مشتریان بلقوه خود را نیز از دست خواهید داد. اگر سرعت سایت شما زیاد باشد، بازدید کننده های وب سایت شما هم قطعا خوشحال خواهند شد و انگیزه بیشتری برای دیدن صفحات دیگر خواهند داشت.

گوگل نیز رابطه خوبی با سایت هایی که سرعتشان پایین است ندارد و آن ها در نتایج پایین تری نشان خواهد داد.

 

طراحی یا ظاهر وبسایت

عموما در هر زمینه‌ ای ، قبل از ورود کاربر به قسمت ویژگی‌ها و جزئیات ، ظاهر سایت است که باعث جذب کاربر خواهد شد. حسی که کاربر از ورود به وبسایت دریافت می کند ، نقش مهمی در ماندن آن ایفا می کند.

اکثر کاربران پس از ورود به ، در عرض 5 ثانیه تصمیم خود را جهت ماندن یا ترک کردن وبسایت مورد نظر می گیرند. بسیاری از مواقع، معیار تعیین کننده برای کاربران، گرافیک و ظاهر وب سایت شما خواهد بود. چنانچه طراحی ظاهری جذاب و خلاقانه باشد و وبسایت از رابط کاربری خوبی برخوردار باشد، بازدید کننده به ماندن در صفحه مورد نظر تشویق می شود و سایت را ترک نخواهد کرد.

طراحی یا ظاهر وبسایتهارمونی رنگ ها، استفاده از فونت مناسب، استفاده از آیکون‌ ها و تصاویر مناسب، چیدمان و نحوه قرارگیری المان ها و عناصر گرافیکی، دسترس پذیری آسان به تمام قابلیت ها و دوری از هرگونه پیچیدگی و سردرگمی و ده ها فاکتور دیگر از عوامل موثر در طراحی و ظاهر وبسایت هستند.

عکس، انیمیشن و جلوه های گرافیکی دیگر از مهمترین عناصری هستند که شکل ظاهری وب سایت شما را بهبود بخشیده و در جلب توجه کاربران، نقش مهمی ایفا می کند. با این حال نباید در استفاده از آنها زیاده روی نمود تا اصل مطلب و رسالت سایت در حاشیه قرار نگیرد.

به عبارت ساده می توان گفت عناصر گرافیکی مانند چاشنی غذا عمل می کنند و بر جذابیت بصری وب سایت، می افزایند. اگر در استفاده از چاشنی ها زیاده روی شود، غذای شما چندان خوش طعم و خوشمزه نخواهد بود.

به همین خاطر است که طراحان گرافیک در کنار طراحان وب سایت یک مجموعه حرفه ای را تشکیل می دهند تا سایت شما در نهایت جذابیت طراحی گردد. جالب است بدانید که اکثر تیم های حرفه ای طراحی وب سایت، یک طراح رابط کاربری ui/ux را در کنار خود دارند.

طراحی وب سایت، یک طراح رابط کاربری ui/uxریسپانسیو یا واکنشگرا بودن وبسایت

ریسپانسیو یا واکنش‌گرا بودن یکی دیگر از موارد مهم و تاثیر گذار در طراحی و سئو می باشد که باید به آن توجه ویژه ای کرد.

واکنش‌گرا بودن یک وبسایت به این معناست که که سایت برای ابعاد مختلف و متعارف (عرض صفحه نمایش) هماهنگ باشد و صفحات مختلف وبسایت به همان شکلی که در یک مانیتور رایانه ای دیده می شوند، در صفحه گوشی موبایل و تبلت نیز قابل دیدن باشند. به عبارت ساده تر اینکه، فونت ها ، لینک ها و تمام محتوای وب سایت با تغییر اندازه صفحه نمایش، قابل دیدن باشند.

ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن وبسایتیک تفاوت عمده بین کاربران کامپیوتر و کاربران موبایل این است که بازدیدکنندگان سایت از طریق رایانه ترجیح می دهند تمامی بخش ها را به دقت و در وضوح کامل مشاهده کنند. این در حالی است که کاربران تلفن همراه مایل به مشاهده خلاصه محتوا هستند. بنابراین بسیار مهم است که طراحی وب سایت به گونه ای انجام گیرد که هر کدام از این دو گروه از بازدیدکنندگان به اهداف خود دست پیدا کنند.

اگر وب سایت شما، واکنش گرایی مناسبی نداشته باشد، نتایج سرچ گوگل در هنگام استفاده از تبلت یا موبایل، بسیار کم خواهد بود و رتبه قابل توجهی به وب سایت شما تعلق نخواهد گرفت.

 

امنیت وبسایت

بحث امنیت یکی از مواردی می باشد که بسیار گسترده است و نمی توان از آن غافل شد. در صورتی که نکات امنیتی در طراحی سایت به درستی رعایت نشود ، مشکلات جدی پیش روی شما قرار خواهند گرفت.

پس از اینکه در مورد ثبات و اعتبار وب سایت، اطمینان کامل حاصل شد، نوبت به بحث امنیت وب سایت می رسد. این موضوع زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که سایت مورد نظر به دلیل عدم برخورداری از امنیت مناسب، هک می شود و اطلاعات محرمانه آنها به سرقت می رود.

امنیت وبسایت طراحی سایت در شیرازاز صاحبان سایت های عادی گرفته تا وب سایت های شرکتی، دولتی، فروشگاهی و حتی خصوصی، همگی باید جنبه امنیت را در اولیت توجه خود قرار دهند و توجه زیادی به این مسئله داشته باشند. دقت کنید که هک نشدن وب سایت شما دلیل بر امن بودن آن نیست.

به عنوان مثال پروتکل امنیتی https یا گواهینامه SSL بر روی آدرس سایت ، یکی از مواردیست که کاربر تا حد زیادی می تواند به سایت اعتماد کند. با استفاده کردن از این پروتکل ، تبادل اطلاعات بین سرور و کاربر ، به صورت کد انجام خواهد شد و امنیت اطلاعات کاربر را بالا می برد.

علاوه بر گواهینامه SSL ، استفاده از افزونه های امنیتی و پیکربندی حرفه ای آن ها، بروزرسانی مداوم وبسایت و… همگی از مواردی هستند که باید پس از طراحی وبسایت در نظر گرفته شوند. برقراری امنیت وبسایت از جمله خدمت طراحی سایت در شیراز روژان وب می باشد.

 

سئو و تولید محتوای خوب

بهینه ‌سازی موتورهای جستجو یا سئو (SEO) ، اعتبار و رتبه‌ ای می باشد که یک سایت در موتورهای جستجو از جمله گوگل به دست خواهد آورد. از سئو می توان به عنوان یک سرمایه‌گذاری پربازده یاد کرد.

بحث سئو به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می شود. همانطور که از نام آنها پیداست، سئو داخلی، اقداماتی است که در داخل سایت انجام می گیرد و سئو خارجی، اقداماتی را شامل می شود که خارج از سایت انجام می پذیرد.

سئو و تولید محتوای خوب در شیرازسئو داخل و خارجی به شدت با یکدیگر مرتبط بوده و مکمل همدیگر هستند. در صورتی که یکی از آنها به خوبی صورت نپذیرفته باشد، وب سایت شما در نتایج گوگل، رتبه قابل قبولی کسب نخواهد کرد

به واقع، گوگل بهترین و بزرگترین موتور جستجوگر دنیاست و در واقع معنای حقیقی به آن بخشیده است. در مجموع، عوامل متعددی در بهینه سازی وب سایت، نقش دارند از جمله: سرعت بالا- درج محتوای یونیک و کاملا جدید و جذاب برای خواننده- استفاده درست و به اندازه از کلمه کلیدی- عناوین جالب – رپورتاژ آگهی و …

 

 

خدمات طراحی سایت روژان وب در شیراز – در کنار شما هستیم

اگر چه موارد بسیار دیگری از ویژگی های یک وبسایت خوب به شمار می روند اما در صورتی که موارد ذکر شده در بالا را در نمونه کار های شرکت طراحی سایتی مشاهده کردید، میتوانید با خیال راحت پروژه خود را به آن شرکت بسپارید و یک وبسایت حرفه ای تحویل بگیرید.

از این رو روژان وب از شما دعوت می کند پروژه ها و نمونه کار های طراحی شده توسط ما را با دقت بررسی کنید و در صورتی که نظر شما را جلب کرد، با کارشناسان ما در تماس باشید تا به شما در این زمینه مشاوره دهند. خدمات شرکت ما به شرح زیر می باشد :

  • طراحی انواع وبسایت فروشگاهی، شرکتی، آموزشی، شخصی، خبری و …
  • سئو و بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو
  • تولید محتوا یونیک و غیرتکراری جهت رتبه گرفتن در موتورهای جستجو
  • ساخت اپلیکیشن فروشگاهی
  • درج محصول در وبسایت
  • پشتیبانی کامل وبسایت

آیا شما هم به این فکر هستید که طراحی سایت خود در شیراز را به ما بسپارید؟ پس همین الان با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مرتبط

پروژه های فروشگاهی (ایرانی و خارجی زبان)

وبسایت فروشگاهی بازرگانی اسپید

فروش انواع ترازو و باسکول دیجیتال

وبسایت فروشگاهی دل کافی

فروش انواع قهوه فوری و ملزومات آن

وبسایت فروشگاهی کارتریج فناوری پارس

اولین شرکت سازنده کارتریج در جنوب کشور

وبسایت فروشگاهی استوک ارزان

فروش انواع پرینتر، مانیتور، لپ تاپ و کیس استوک

وبسایت فروشگاهی نارنج و ترنج

فروش لوازم آرایشی و بهداشتی

وبسایت فروشگاهی استوک پرینتر

فروش چاپگر های دست دوم

وبسایت فروشگاهی جانبی لازم

فروش انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

وبسایت فروشگاهی آلمانی سه زبانه ستاره شرقی

هایپرمارکت در شهر دوسلدورف آلمان

پروژه های شرکتی (ایرانی و خارجی زبان)

وبسایت شرکتی هلدینگ خودرو فتوحی

نمایندگی مجاز 5595 سایپا - فروش و خدمات پس از فروش

وبسایت شرکتی فروشگاهی خراجی زبان شوندور فرنیچر

کارخانه و شرکت تولید کننده آلمانی انواع صندلی، میز و مبلمان بیرونی

وبسایت شرکتی خارجی زبان SYTFOODS

صادرات میوه و خشکبار از ایران به سایر کشور ها

وبسایت شرکتی خارجی زبان ELSADO

تجارت سنگ

وبسایت انجمن ملی خرما ایران

سازماندهی صنایع بسته بندی و فرآوری، صادرات و واردات خرما و فرآورده های آن

وبسایت شرکتی خدمات کوشا

شرکت تعمیرات انواع لوازم خانگی

پروژه های آموزش آنلاین و دانلودی

وبسایت آموزشی فیوچرمارکت میرجلیلی

دوره های اموزشی تریدینگ و اردرفلو

وبسایت آموزشی آکادمی آرتام

دوره های آموزشی بورس و بازارهای مالی

وبسایت آموزشی قلپ

دوره های آموزشی آنلاین کنکور

وبسایت دانلود عکس پارس PNG

دانلود رایگان انواع عکس PNG جهت طراحی